Translate

Wednesday, May 16, 2012

無嘢可令您掛心頭 方為自在安樂


無嘢可令您掛心頭 
方為自在安樂
I have strong communication skill n strong understanding power, but I give up on those authors who don't have a single clue in communication.
The education of human race rely on them, the world is real hopeless. 
Authors poor communication skill poor language skill poor summarizing n poor explanation power drives me MAD!!! Real Mad!! No joke!!! Fuck those assholes, they r cons, con students for time n effort, con parents for money.
Those fucking authors drives students n parents desperate n hopeless.
Those authors r murderers.
唔係無嘢煩您
係無嘢可以煩到您
隨心所欲:
世界並沒有變
變嘅係我嘅心
從心所欲 因常懂欣賞身邊每人事物之長處
常懂欣賞 常滿足
從心所欲 Nothing can bother u
隨心所欲:
世界並沒有變
變嘅係我嘅心
從心所欲 Nothing can bother u
常懂欣賞 常滿足
從心所欲 因常懂欣賞身邊每人事物之長處
成敗得失並不重要 因是同一樣嘢 
人生 志在參與 享受過程
九十而意順
老年才學會到不受任何不如意不完美人事物困擾 才學會包容
人要學習接受不完美
學習不被不完美影響
大部分人一生也做不到
特別是有錢有權勢的人
小馬:
本人係一位心理醫生
世間係我嘅醫院
世人係我嘅病人
係您嘅就唔會失去
When u can hands on, it's time to hands off.
完美是假
完美是魔
完美是心魔
接受不完美才可生活
看破因緣和合 
就知本來如是
因緣和合 本來如是
正的邪的 好的壞的 
任何相對的 都是我的
對任何人
切忌交代
交朋友 切忌 交淺言深
By poon Pak wing 
任何事梗有好有唔好
要全部好晒除非騙您
任何事梗有好有唔好
要全部好晒真係無嫁 
by poon pak wing
點解別人做嘅嘢會影響到您自己呢
風動 旗動 
仁者您心動啫
路只得一條
選擇只得一個
走下去
失敗者都是有高目標
成功者都是順其自然
沒有對沒有錯
其實路只得一條
其實大家也冇得揀
其實大家已盡力
做得很好了
錯是一種對
對是一種錯
自在平安者
便隨遇而安
All things r 相對 n 並非絶對
相對者生
絶對者死
相對 唔係絶對
有用無用都是人想出來的
世本沒有用沒無用
分別心生起了
才有有用有無用
有分別心便不自在便輸
平常心是道
覺得自己無用
因為未曾感因
覺得自己無用
因為不懂欣賞
覺得自己無用
因為歧視別人
人最大幸福係覺得自己有用
人最大不幸係覺得自己冇用
自私貪心 咩好處都想要晒嘅人 
會變成瘋子
咩好處都要晒 又自私又貪心 
咁只有騙子才服侍得到您
咁您啫係乜好處都要晒啫
咁D壞處邊個要呀
咁只有騙子才服侍得到您la
The dearest price to pay in life is don't have to pay any 
Pay the price
全部好嘢要晒
假如我現在去世 
還有什麼值得執着呢
所有理想不再關我事
所有是非與我無關
而我 又有什麼遺憾呢
考考您,您的員工們最想從您口中知道關於他她們自己的兩個字是什麼,又最怕知道那兩個字呢?真心答wor
接受不完美才可生活
接受失去 才會擁有
接受失敗 才會成功
在任何事情上包括感情 我是十分自私貪心 全部好處都想要 差點一無所有
Make a difference
每個生命也想自己有用並可發揮所長 我們需要機會 有些機會是可自己創造 有些則要靠貴人相助 但如想遇到貴人 不如先成為別人的貴人
Target is wrong
Target gives us nothing but nervous moody n pain
Target makes us check n keep checking, r we there yet, far from it
When we get there, no surprise or disappointment, as we targetted for it
Target is man made 
We need natural
We r living lives, not robots
Robots needs targets, we don't.
成功需長時間一點一滴日積月累
破壞只需一刻間
時間是最大考驗
當您享受時間
您便通過考驗
夢係需要愛黎支持
做到了您就滿足嗎
杜 多謝並感恩您指出我的盲點 在任何事情上包括感情 我是十分自私貪心 全部好處都想要 差點一無所有,多謝提點,完美一家文章也是由您由此啓發,多謝您幫了我一家,matthew
每個夢都有價 且通常很貴
There is a price for every dream...the price is usually very dear 
Dreaming is the most expensive activity on earth
發夢是人生最貴的活動
無嘢可令到我辛苦
只有我可令人快樂

No comments:

Post a Comment