Translate

Tuesday, May 22, 2018

Upper class

Upper class 上流社會即下流社會 金錢權力與性越上流 道德品格良知越下流 為雞碎咁多鬥到你死我活 一個幾毫豆零零頭 正牌口爽荷包立 鬥到火紅火綠眼紅26 面色蒼白青筋暴露 為咗條毛 唔夠膽講正話講反話 暗寸嘲諷即係自己冇吉士 一班人圍埋互相拍馬屁 互相奶鞋底 狂隊烈酒 泵臭煙 搞到人都癲 因為自己怯懦弱智 有冇留意到啲人周身名牌 行為弱智 用錢嚟救火 chucking money at the problem 呢個城市有好多弱智嘅人 滿口粗口兩句唔埋又喊打喊殺嘅 通常都係最蝕底呀 又有大把女人用佢哋嘅器官 控制一班又一班嘅傻佬 西都未拉到就要坐監呀 啲男人真係好撚蠢㗎 女人幫返女人 男人互相對撼 有個形容詞叫戇鳩 鳩即係男人嘅賓週 即係話啲男人係戇居 新聞成日賣爭女打死人 你哋有見過你聽過爭仔打死人未 有個長輩話我講啲嘢係阿媽係女人 我話畀你聽 阿媽係女人都唔係個個識呢個世界 以前喺英國讀書個個叫我做阿媽 而我就係一個男人嚟呀 呢個世界上 阿媽未必係女人嘅

No comments:

Post a Comment