Translate

Friday, January 18, 2019

Hong Kong

香港係一個咩地方呢 香港係一個充滿裝戇居仔女 嘅城市 喺呢度啲人 知法犯法 滿口仁義道德 內心行為 糜爛 金玉其外敗絮其中 見高拜見低踩 憎人富貴厭人貧 女嘅搏命 抆灰 男女靠名牌 因為佢哋自卑 喺呢個城市 人嘅內心窮到不得了 就連自己嘅自主都控制唔到 人人好有power 出盡力只有任人魚肉 究竟我哋知唔知 我哋需要啲咩 人人窮忙 出盡力 三餐一宿都成問題 個個月清袋 食個飯都冇錢 嫖賭飲吹壞 嗜好 係逼出嚟嘅 呢個係社會問題 香港問題 世界問題 人人係咁碌電話 個個內心空虛 人嘅興奮 就係 facebook啲相 鄉下仔見到你咁 真係懵撚住個嘴笑 係呀 我哋互相比賽名牌 人人扮到靚仔靚女 你呃我我呃你 大家 好死窮 個個諗住搵快錢 個個變曬傻仔 個個冇吉士 係咁 碌手機 其實大家冇膽 工作就話忙 工作以外大家得個驚字 香港係一班好可憐嘅人 食唔飽著唔暖 係心靈上 香港人排第尾 香港人心靈貧乏 心靈貧窮 雞嗰一個幾號金睛火眼 畀人呃段百萬咁計 香港人真係戇居 香港人真係可憐 香港人真係可悲 God bless Hong kong啦

No comments:

Post a Comment